Σάββατο 4 Αυγούστου 2012

God bless grandma


Να ‘ναι καλά η γιαγιάκα…
Παραμυθάκια;
Όχι. Θα ήμουν λιγάκι έως πολύ αφελής αν  πίστευα ακόμη στον πρίγκιπα με το άσπρο άλογο. Συμβιβάζομαι με έναν ψηλό, καστανό με μούσια, μαύρα ματάκια,hot φωνή, γλυκό προστατευτικό, παθιάρη… αχ αχ.. Wake up!!!
Νανουρίσματα;
Όχι. Δεν τα χρειάζομαι. Έχω τον ύπνο στο τσεπάκι μου! Χαχαχαχα
Λιχουδιές;
ΟΧΙ!!! Δεν κάνει. Μην επιμένεις. Δε θα υποκύψω στον πειρασμό. Είμαι η Γώνη και είμαι καλά! Χαχαχα
Μυστικά ομορφιάς;
Ναι, ναι, ναι !!!!!! «Δώσε τα φώτα σου».
Για να σφίξει το δέρμα, η καλή μου η γιαγιάκα  μου ψιθύρισε δυο λογάκια. Πήρες χαρτί και μολύβι; Μα δε χρειάζεται. Είναι πολύ εύκολο να τις συγκρατήσεις. Απλά άνοιξε τα ματάκια σου, τρέχα στο ψυγείο και πιάσε δουλειά!
Πρώτη μυστική συνταγή:
Θα χρειαστείς ένα ασπράδι αυγού. Χτύπησε το αλύπητα μέχρι να γίνει αφρός. Άπλωσε το στο πρόσωπό σου και άφησε το για 20 λεπτά. Αφαίρεσε τη μάσκα με κρύο νερό. Το κακό είναι πως βρομάει λιγουλάκι, τόσο δα μωρέ. Πίστεψε με όμως το αποτέλεσμα «μετράει»!
Δεύτερη μυστική συνταγή:
Θα χρειαστείς γιαούρτι ( σαν αυτό που χρησιμοποιούμε για να φτιάξουμε τζατζίκι) και μέλι. Αναμιγνύεις περίπου δύο κουταλιές της σούπας γιαούρτι με μία κουταλιά της σούπας μέλι. Απλώνεις το μείγμα στο πρόσωπό σου και περιμένεις περίπου 20 λεπτά μέχρι να αφαιρέσεις τη μάσκα με κρύο νερό.




God bless grandma
Fairy tales?
 No. I’m not waitin’ for prince charming. I can compromise with a tall guy with brown hair and black eyes, hot voice, kind, tender, passionate.. ah ah ah.. Wake up!!!
Lullabies?
No. Trust me,  I do not need them.
Delicacies?
NO!!! Don’t insist! I’m not gonna give in! I’m on a diet!
What about beauty tips?
Yes!!! Enlighten us.
My adorable grandma revealed to me the following secrets in order to keep my skin young. You need neither paper nor pen. It’s a piece of cake to remember them. Just open your eyes, run to the kitchen and get to work!
 First secret recipe:
You’re gonna need albumen. Beat it until it gets foamy. Spread it on your face and leave on for 20 minutes. Wash off with cold water.
Second secret recipe:
Mix two tablespoons of plain yogurt and one tablespoon of honey. Spread over your face and leave on for 20 minutes. Wash off with cold water.
Just try it!!! J
Kisses, Goni


Add me : Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου